Jul i vårt hus!

God kväll!
Vaknade klockan 02:30 i natt av en dröm, vad den handlade om minns jag inte .. men skulle försöka somna om, la mig på vänster sida och det kändes som höger sida av ansiktet skulle explodera och ögat trilla ut! Usch så obehagligt, vände tillbaka till rygg om somnade om efter ca 10 min. Vaknade på nytt 07:30 och skulle ringa vårdcentralen, då hade dom bytt nummer & ringtiden till 07:40, var det bara att sitta vaken i 10 min extra och vänta då, väl framme så säger dom att dom ska ringa upp 7:45, dom ringer drygt 7:50 jag berättar mitt problem och fick en tid 9:30 idag.

Så nu har jag fått penicillin mot herpesen. Var inne hos läkar i 10 min vi bestämde oss för att åka hem och hämta ut det på apoteket här, väl där så har dom inte det inne, så det var hem och lägga sig för jag mådde så jävla illa idag :/ , åkte med mor ner när hon skulle till sjukgymnasten istan och hämtade ut det där.

Ikväll har vi klätt granen, blev lite försening med den men dom hinner man inte bli less är ju faktist bara 7 dagar kvar nu:)
Önskar mig 3 saker i julklapp och hoppas jag får dom alla :)
1.Sporttopp
2. Fårskinnstofflor
3.Pengar
  
Mina två enstaka julklappar som jag köpt än så länge!


Eftersom jag mått så illa idag blev det inte så mycket mat under dagen trots att jag steg upp så tidigt! Var illamående redan då jag la mig igår, var allmänt trött och hänging, hade huvudvärk + ansiktet!
Frukost: 1 fröig med ost, 1 kopp te (kl:08:10)
Lunch: 1 stort glas blåbärssoppa
Mellan: Ljusungsbröd med lax & cola light (15:00)
Middag: Korvstroganoff & ris (18:15)
Kväll: 2 nävar chips (20:00)

Började må mycket bättre sådär strax före middag, och mår rätt bra nu iaf. Har lite ont i ansiktet än, och lite må illa.
Nu ska jag sova!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

krya på dig!!

2008-12-17 @ 14:27:35
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0