Godmorgon

Vaknade för drygt 45 min sen , har hunnit käka frukost och lämna lillan på dagis.
Sitter nu bara å väntar på att tiden ska gå, så jag får åka och simma:) Kände inte alls för att jobba idag, men jag har en jätte kort pass och det ska man väl klara av trots att det ändå är den jobbigaste tiden att jobba. Middag och läggning.
Som ni vet, eller vissa av er så jobbar jag på ett demensboende för gammlen, rätt kul jobb ändå:) Men vill jobba med något annat, med människor på något vis men vad vet jag inte än :P

J kunde inte följa och simma idag, bättre hon är hemma då hon är så pass dålig i ryggen. Dels är väl magen hennes tung + att ryggen skurit ihop. Bäst att ta de lugnt då kanske ! Men nästa gång :)


Nä nu ska jag göra mig klar för att halka upp till bussen, är så jäkla halkigt och geggit idag. Huvva
Kram

Kommentarer
Postat av: ulla

Hej Elin! Hittade hit genom din mor. Grattis till viktnedgången, va duktig du är!!

Har du flyttat hemifrån? Nåt som jag missat, grattis till det med =)



kram ulla

2008-12-04 @ 17:40:11
URL: http://www.dinborn.se/smyck1/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0