Godkväll

Så var det kväll igen, hockey'n va spännande som få. Vilka målchanser dom hade men sumpade, jaja slutade 2-2 efter SD iaf. Och vi klättrade en plats högre upp i tabellen, dock så har 2-4 platsen samma slutpoäng men mycket annat skiljer :)

Mat idag:
Frukost: Har jag redan skrivit en gång(kom ändå inte håg det nu ) :P
Mellan: 1 äpple
Middag: Rårakor, sylt, fläsk

Har kollat upp nu var gymkortet kostar och jag ska börja med att köpa ett månadskort för 450 kr, så nu blir de att ligga i:) Längtar! Blir friskvårdskompaniet, har redan ett kort där, men eftersom jag inte jobbar på Stig's längre så få jag allt betala! Vägde mig ikväll med full påklädnad, och dessutom kväll och det visade sig vara 0.4 kilo mer än för drygt 1 vecka sedan på morgonen och naken. Jag brukar oftast väga nästan 1,5 kilo mer på kvällarna, så jag tror att jag har gått ner i vikt yttligare :) Blir spännande i morgon!!

Mitt jularrang. Jag och gubben på promenad. Blomman&krukan gubben fått av mig:)

Har fått en ny tid till dietisten och känner verkligen att det är behövligt nu, på fredag blir det igen. Fick mera jobb idag också, så det blir jobb på torsdag, lördag, söndag, onsdag :) Skönt med lite jobb!

Imorgon blir det att stiga upp tidigt, ska följa J till bm och sen ska vi och simma, tvärspringa in på stan och sen på MAXI och söka nå gardiner. Vi ska käka middag tillsammans i morgon också, sen ska vi julbaka och pyssla på i lght'n :) MYS.





Vi hade fin främme'n i helgen också;)




Gardinerna i tv-rummet.

Dags att kojsa!
Kram

Kommentarer
Postat av: Louise

nu vill vi veta hur mycket du gått ner ;)

2008-12-02 @ 11:45:13
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0