Godkväll!

Jaha, så var det kwäll igen:) Skönt, är så jäkla trött nu, har inte jobbat idag heller..
Som sagt så for jag ju och simmade INTENSIVT i 30 min även denna gång, h-vete vad det kändes i ryggmusklerna/nacken, det tar så fruktansvärt mycket att simma, men det är bra :) Fick huvudvärk när jag åkte från syster och det gav med sig kring kl 4 när jag tagit en alvedon och vilade. Efter att jag simmat så promenerade jag in till stan i slask och blask, så idag blev det bra med motion känner jag.

Har köpt Mysteriet på greveholm & Trolltider förra veckan nångång, så de låg jag och halv sov till idag när jag kom hem. Så skönt det var att bara slappa när man har sån jävulsk huvudvärk. Känner mig allmänt sjuk idag! Hoppas jag är bättre tills på lördag, för då måste jag kunna jobba! I need money.

Nu ikväll har jag inte gjort nått alls, legat och degat framför tv:n, såg Sjukhuset & Du är vad du äter.
Imorgon ska jag till dietisten, känns super kul att kunna visa resultat ännu en gång :) Är -4 kilo lättare sen jag var där sist!

 
Jag i juni månad               Jag i nov månad

God natt, Kram



Min käre mor och Levi

Kommentarer
Postat av: Louise

du är så duktig :D

2008-12-05 @ 11:22:21
URL: http://livetmedlevi.blogg.se/
Postat av: KsDesign

Hej! Om intresse finns för ny bloggdesign kika in hos mig :)

2008-12-05 @ 13:37:48
URL: http://ksdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0