Godkväll

Så var det kwälla :) Skönt.
Idag så åkte jag till min syster för att sköta/hämta på dagis, då dom både jobbade idag. Gick som smoort!
Hämtade lillan hon fick lite mellis sen lekte vi och så:) Sen var det middag, och kvällsmål och godnatt för liten. Men då var hela familjen hemma redan:)

Så maten idag då:
Frukost: Te, 1 mjukbröd(fullkorn), 1 hårdbröd
Middag: Köttbullar, lite makaroner
Kväll: 1 mandarin och massa vatten såklart


Det skullle vara rätt intressant att veta vem som egentligen läser min blogg, när man har ett antal läsare varje dag så skulle man vilja veta vem dom är också :) Vet iaf väl NÅGRA är, men inte alla! Dvs, lämna gärna en kommentar och INTE anonymt! Skriver man anonymt känns det lite som man inte står för vad man säger,
och då tycker jag man kan skita i att kommentera. Men lämna gärna nå kul:) Uppskattas!!

Imorgon blir det simning och sen hem och käka lite, för sen är det ett jobbpass på schemat. Jobbar lördag och söndag också, men söndag har jag bytt bort för jag ska följa syster m. fam. till LEO's Lekland i Luleå och lite julklappsshopping:) Längtar! Tänker varva joggning och simning varannan dag och även se till att ha nån vilodag i veckan också:) Blir att lägga ut lite pengar då, gymkortet kostar 900kr / 3mån på Edda och på friskvårds kostar 450kr/1mån, känns som jag väljer Edda iställe då, eftersom jag simmar där också så kan jag lägga till de på kortet och då kostar det 1300:-, då får jag både simma och gymma i tre månader. Kanske man ska önska sig det i julklapp?! :D Sen kan jag punga ut dom pengarna de enstaka gångerna som jag simmar och gymmar fram tills dess!

Lät nog som en bra ide! :)

Nä nu ska jag kila. Kram

Kommentarer
Postat av: emelie

Hejsan! Vad önskar du dig i julklapp ? hade fint kram

2008-12-03 @ 22:58:47
URL: http://http//stylebyemelie.se
Postat av: Linda

jag läser din blogg :]

2008-12-04 @ 09:09:38
URL: http://lindta.blogg.se/
Postat av: storasyster

Vad skulle man göra utan sin favorit syster? :-)

Som alltid ställer upp!! Kram kram

2008-12-04 @ 20:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0