God Jul!

God kväll & God jul!
Hade nästan glömt bort det igår att det var jul idag, känns inte alls så.. eller nu kanske men inte i går kväll när man visste att man skulle jobba. Såg kalle på jobbet och sen var det hem och käka lite julmat, sen kom tomten:)
Fick fina klappar :) Allt jag önskat mig! + lite därtilll! TACK
Nu när man blir äldre är det inte alls som då man var liten och önskade sig MASSOR, önskade mig 3 saker i år, men som jag dock kan köpa själv.. bara för att önska sig något! Alltid kul att få något också :)

Nu ikväll har jag, mor, far, bror & hans tjej spelat ett spel i dryga 3 timmar men det var jätte kul & trevligt!:)
Dom andra var ju tvungna att kila vidare till nästa tomte.
Nu börjar mina ögon inte vilja vara öppna så länge till, är verkligen super trött! Men jag börjar jobba 16 i morgon så jag får ju lite sovmorgon iaf :)

Mat idag:
Frukost: Kräm m. grädde
Mellan: 1 banan, kaffe
Lunch: Kycklinggryta, LITE ris
Mellan: 1 mandarin,kaffe
Middag: Omellett, krustader 4st (små), 1 ägg, 1 skiva skinka, 2 k.bullar,2 korvar, en lax smörgås

Smakade även 3 skumtomtar ;)

Nu ska jag kila mot sängen!! TRÖTT TRÖTT.  Kommer med bilder i morgon från julafton!!!
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0