Äckligt och förbannad

God morgon!
Gubben for till jobbet för drygt en timme sen och jag har hunnit vika all tvätt som vi var tvungna att hänga upp i lght eftersom det inte torkade ordentligt i torktumlaren! Hade gärna velat att gubben var hemma längre, eller inte jobbade alls i dag:)

Igår kväll fick jag nå knäpp, och tog kort på min kropp. Fy fan sån chock man fick, att man inte ser det från de hållet varje dag kan beror mycket på hur man ser ut nuförtiden.Usch så jävla hemskt, jag blev så förbannad på mig själv att jag svor och var allmänt arg. Gubben tyckte jag var knäpp som tryckte ner mig själv så, eftersom jag redan har tappat 13 kilo. Jo visst det är sant men magen är så snuskigt ful!! Nu har jag kommit igång igen, innan jul ska jag tamefan ha nått mitt ena delmål på minus 7 kilo till, nu gäller det att ligga i.

Ska skriva ut bilderna och hänga upp dom så jag ser dom varje dag, så jag inser vad jag gjort min kropp. Älskade har också insett att man kan inte fortsätta såhär, så nu ska han starta upp också, eller han har redan börja promenerat för en vecka sen. Men det är ju så fusk att en kille tappar snabbare än vi tjejer. Jaja, nog om det.

Har bara hunnit äta frukost idag och det blev grekisk yoghurt och flingor, ett hårdbröd och en halv fröig, och en kopp te.
Ska åka hem idag, och då blir det typ middag då jag kommer hem, sen ska jag och pappa åka till stan och se hockey. Och hoppas på vinst!:)


Nä, nu gäller det att ligga i!! KOM IGEN NU.
Situps, armhävningar, plankan osv måste jag börja om med igen. Nu ska jag även börja löpa på band på gym!
Det är för kallt för att jogga ute nu, så ute blir det bara raska promenader.

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0