58* Jyri Marttinen

Han sätter det första målet, ena efter det andra resulterar i vinst till AIK 5-2 mot Rögle! :) Och ett kliv upp i tabellen.
Riktigt bra match faktist, 1 & 3 perioden var dom bästa såklart!:) Då målen gjordes av bla. Moran, Forsell,Dimitrakos.

Idag blev det uppstigning ca 11.00 dagen började med lunch som blev pannkaka. Jag och mamma tog oss en promenad runt kåge, skönt! När vi promenerar tittar mamma ner mot backen och ser STORA underliga fotspår och undrar om det kan vara en häst eller dylikt, jo säger jag det är det säkert! När vi kommer fram till Kågeskolan, står det där JÄTTE stora fotspårsmärkaren där med vagn och kameramän, Postkodslotteriet VAR i Kåge idag.. kändes lite långsökt, men vinsten på 100 tusen gick iaf till en Kågebo:D KUL!
Väl hemma igen så startade vi med middagen, gjorde goda köttbullar. Färgade mammas hår, sen var det middag, snabb dusch och sen hockey :)

Mat idag:
Lunch: 1 pannkaka, hallonsylt(hemmagjord), grädde
Middag: 2 potatisar, köttbullar(hemmagjord), lingonsylt(hemmagjord)
Kväll: 1 chokladbit

Så var det den där chokladen.. men den är GOD, trots 80% kakao. Imorgon ska jag och J åka och simma, sen ska jag få byta in mina skor till ett par hållbarare. Betalar man 800:- för ett par skor ska dom även hålla! Blev arg och ska få nya:)
Ska vara med J imorgon kväll också, vi ska se Idol finalen och bara chilla:) Var tänkt att vi skulle basta med några fler men det blev sånt svammel så vi ser IDOL själva :)

Dax att kila vidare!
Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0